Geen producten (0)


Verzending


V. Wanneer word de bestelling verzonden?
A. Op werkdagen worden alle powerbanks die voor 16:00 uur zijn geplaatst dezelfde dag verzonden. Doorgaans ontvangt u de bestelling de volgende werkdag, dit is afhankelijk van de snelheid van de koeriersdienst.
V. Wat zijn de verzendkosten?
A. Wij rekenen voor alle bestellingen 5,95 verzendkosten, u bent dan verzekert dat de bestelling aankomt.
V. Welke koeriersdienst gebruiken jullie?
A. Bestellingen naar Nederland worden verzonden met PostNL en bestellingen naar België met Bpost. 
V. Bestelling niet ontvangen?
A. Alle orders worden op werkdagen om 16:00 uur verzonden. Indien u de bestelling plaatst voor 16:00 uur zult u deze de volgende werkdag ontvangen. Incidenteel doet de koeriersdienst er iets langer over en duurt het 2-3 werkdagen. Helaas hebben we hier geen invloed op. Mocht je de bestelling na vijf werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Betalen

V. Hoe kan ik betalen?
A. U kunt bij ons betalen met Ideal, Mistercash, creditcard (Visa, Mastercard, Maestro), overboeking en sofort banking. 
V. Is betalen bij jullie veilig?
A. Ja, zowel onze website als het afrekenproces is beveiligd.
V. De betaalmethode werkt niet, wat nu?
A. Het komt weleens voor dat er een storing is bij de betreffende betaalmethode. Helaas kunnen we dit probleem niet verhelpen. Wij raden aan om de bestelling later af te rekenen of opnieuw te plaatsen.

 

Retour

V. Kan ik de producten terugsturen?
A. Ja, u kunt de producten binnen veertien dagen ongebruikt (buiten het redelijkerwijs testen) en in de originele verpakking terugsturen zonder opgaaf van reden. Neem eerst contact met ons op, zodat we het retourproces in gang kunnen zetten. Wel zouden we het fijn vinden als u een reden vermeld om onze service te verbeteren.
V. Wanneer ontvang ik de terugbetaling?
A. Wettelijk zijn wij verplicht om uw geld binnen dertig dagen na ontvangst van de retournatie over te maken. Persoonlijk vinden wij dertig dagen te lang en streven erna om dit binnen een week te doen. Bij complexere zaken zal dit iets langer duren, uiteraard zullen we u dan informeren.
V. Hoe moet ik het product terugsturen?
A. Ongebruikt (buiten het redelijkerwijs testen) en in de originele verpakking. Als u zeker wilt zijn dat het product aankomt, raden we aan met pakketpost te verzenden, aangezien de koper bij retournatie de verantwoording draagt dat de producten in goede staat aankomen.


Overige vragen/opmerkingen

V. Mijn powerbank doet het niet.
A. Neem spoedig, maar in ieder geval binnen zeven werkdagen na ontvangst, contact met ons op en geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem. Geef ook aan welke maatregelen u eventueel heeft genomen om het probleem op te lossen. Met deze informatie kunnen wij sneller een oplossing bieden voor het probleem.
V. Welke powerbank heb ik nodig?
A. Controleer de mAh, voltage en amperage van uw Smartphone, tablet of andere elektronische apparatuur. Kijk vervolgens welke power bank aansluit bij deze specificaties. Uiteraard is het ook van belang welke wensen u heeft. Als u met de power bank meerdere keren wilt opladen is eentje met een grotere capaciteit vereist.

V. De powerbank wordt warmer bij op en ontladen.
A. Dit is normaal. Schakel de powerbank uit als de warmte onhoudbaar is. Ook raden we altijd aan even te wachtten tussen het op- en ontladen van de power bank.

 

Facebook Twitter Googleplus